Wez handich/DOW 3-OWK 3

Vandaag moesten we met het 3e van WH/DOW aantreden tegen het zeer bekende Owk 3 uit Oostwold
dit zijn altijd zeer lastige wedstrijden en dat was vandaag niet anders.
We begonnen de wedstrijd flitsend sipke maakte al na 7 seconden de 1-0, dit beloofde wat!
Maar helaas dit was de enige keer deze wedstrijd dat we een voorsprong hadden.

Daarna ging het snel bergafwaarts de kansen werden te gehaast genomen en een klein beetje geluk hadden we vandaag ook niet de ballen vielen er allemaal net niet in, daardoor gingen we rusten met een tussenstand van 5-11. we waren het er wel over eens dat dit natuurlijk veel te weinig goals zijn voor ons doen.
De 2e helft er maar vol tegenaan maar ook nu hetzelfde verhaal als de 1e helft de ballen vliegen er niet in en aan de kant van owk word er erg makkelijk gescoord.
Dit resulteerde in een uitslag van 10-19 erg jammer en bovendien ons eerste verlies in de zaal dit seizoen.
hierdoor zullen we onze titelaspiraties een klein beetje in de ijskast moeten zetten.
maar we gaan met volle moed door, volgende week treden we om 12:45 aan tegen Oko/Bies in de sporthal in Opende, hopelijk komt u ons dan weer aanmoedigen en kunnen we de kater van deze wedstrijd weg sp(o)elen.