Succesvolle leden vergadering 10 april

Maandag avond 10 april jl. was de jaarlijkse leden vergadering van kf-DOW .Traditioneel met de vaste punten zoals notulen leden vergadering 2016 ,jaarverslag en begroting ed. De kas commissie in de personen van Janke Hooghiemstra en Tjitske Zandstra hadden de afgelopen week de stukken doorgenomen en vonden alles keurig in orde en konden geen onjuist heden vinden, en zij stelden dan ook  voor de penning meester decharge te verlenen wat onder applaus werd gedaan .De penningmeester Hinke sytske van Dijk kon middels de stukken laten zien dat DOW na twee jaar rode cijfers weer zwarte cijfers kon schrijven.En dat de begroting voor komend jaar ook een klein positief resultaat laat zien. En dat is fijn voor ons als club .Voord de commissies  was er dit jaar gekozen voor een iets andere opzet.Diverse commissies binnen onze vereniging hadden een schriftelijk verslag gemaakt van hun werkzaamheden in het afgelopen seizoen.Daarop gaf een vertegenwoordiger van iedere commissie een eventuele toelichting .Mooi te zien dat de commissies binnen DOW zeer levendig zijn en de sponsor commissie weer nieuw leven heeft gekregen en de eerste resultaten al op hun conto kunnen schrijven zoals nieuw score bord en shirts voor derde en vierde een prachtig resultaat voor deze commissie en natuurlijk onze club. Binnen de recreatie commissie is er wisseling van de wacht geweest Janke Kooistra en Sybrecht Prins hebben afscheid genomen hier voor in de plaats komen Siska Weidenaar en Ilse Reitsma.De voorzitter hete beide nieuwe commissie leden en dankte de scheidend leden voor hun bijdrage in deze commissie.De aanwezige leden van onze korfbal club kozen Tjitske Zandstra in het bestuur .

Voorzitter Christine Meijers bedankt afscheid nemend bestuurslid Pier Jan Boersma en overhandigd hem een boeket bloemen en pen.

Zij vult de plek in van Pier Jan Boersma die naar jaren afscheid neemt van het bestuur.Pier Jan heeft in de jaren dat hij deel uit maakte van het bestuur vele functies vervult van wedstrijd secretariaat tot scheidsrechter zaken en nog veel meer dan dat.En daarnaast ook zeer actief als trainer scheidsrechter en wat al niet meer zij een beroep op hem was nooit een nee.Zelfs gedurende zijn verblijf “Down under” verrichte hij op afstand nog vele werkzaamheden voor DOW. Pier Jan neemt afscheid van het bestuur maar zal vast en zeker nog actief blijven als vrijwilliger voor kf-DOW. Pier Jan nogmaals dank voor je vele werk voor onze vereniging.Na acht jaar waren er ook bloemen voor Romke Hoekstra.Ook hij neemt afscheid van het bestuur.Afspraak is zolang er nog geen nieuwe kandidaat is voor het bestuur Romke zijn taken binnen het bestuur nog zal vervullen .
Het nieuwe beleidsplan in wording kwam ook aan de orde.Voorzitter Christine Meijer noemde de lijst met punten die zoal naar voren zijn gekomen op de brainstorm avond van 20 maart.Naar aanleiding hiervan ontstonden leuke gedachten wisseling die zeker kunnen bijdragen aan een goed plan voor de toekomst .Al met al een geslaagde vergadering .Na afloop van de het officiële gedeelte was er nog een gezellige nazit .