Soms zit het mee, soms zit het tegen…

Na twee overtuigende overwinningen werd het tijd om aan te treden tegen de Rodenburg 3. Ook deze ploeg wist de vorige wedstrijden overtuigend te winnen. Op papier zou dit een leuke wedstrijd met veel doelpunten kunnen worden. Met dit in ons achterhoofd gingen we met frisse moed naar Leek, waar de wedstrijd om 13:00 uur werd gestart.

Al vrij snel werd duidelijk dat Rodenburg het vizier op scherp had staan, halverwege de eerste helft stond er al 7-0 op het scorebord. Bij het combinatieteam uit Eastermar en Rottevalle zat veel tegen. Kansen waren er wel, alleen werden deze niet beloont met doelpunten. Zo’n 10 minuten voor rust werd het spel van Rodenburg iets beter afgestopt en ging het bij DOW/WH ook iets beter, zodat er tijdens de thee gerust kon worden met 9-2.

Helaas kon de pauze ook niet voor een keerpunt zorgen, de tweede helft werd een kopie van de eerste. Het enige verschil tussen beide helften was een wissel, Riekje mocht het laatste kwartier volmaken. Riekje bedankt dat je weer met ons mee wou! Eindstand werd 23-4.

Een wedstrijd om snel te vergeten en weer vooruit te kijken naar de volgende! In dit geval wordt er zondag 20 september om 12:00 uur thuis gespeeld tegen DIO uit Oosterwolde.