Presentatie nieuwe kombinatie tenue

directeur van Ferwerda beveiliging voorzitter Wh Betty Jansma Wilco Numan van de kleding commssie en voorzittre DOW Christine Meijer(vlnr)

Bauke  Ferwerda directeur Ferwerda  beveiliging voorzitter Wh Betty Jansma Wilco Numan van de kleding commssie en voorzittre DOW Christine Meijer(vlnr)

Zondag 8 oktober           was het  moment dat het nieuwe tenue van de selectie van Wez handich /DOW aan de buiten wereld werd gepresenteerd .
Uit de vele door de leden ingediende ontwerpen werd het door Sido Boersma ingediende tenue uit gekozen.
Een prachtig shirt waarin van beide verenigingen veel te herkennen is blauw zwart, blauw wit en pompeblêden .Dit is mogelijk gemaakt door hoofd sponsor Ferwerda beveiliging uit Drachten en sub sponsor Postma bouw bedrijf. uit

Kootstertille.Tijdens de presentatie werd na een `”strip show” van de selectie het tenue onthuld en getoond aan het publiek.

12010670

de selectie in het nieuw