OWK/Rodenburg/Sparta B2- D.O.W. B1

Elise                                       Marrit

Femke(H)                             Silke(H)

Sietske(H)                            Simon

De wedstrijd begon met een strafworp van Femke gevolgd door een doorloopbal van Ibrich. Daarna wist de tegenstander van afstand de korf ook te raken en het werd 1-2. Ook Tjally lukte het om een doelpunt te scoren doormiddel van een strafworp, waarna Femke een omdraaibal erin wist te krijgen. Een dame van de tegenpartij startte uit en maakte de stand tot 2-4. Daarna regende het nog meer doelpunten voor D.O.W. Een doorloopbal van Silke, een kleine kans van Simon en een vrije bal van Ibrich. Een heer maakte nog een doorloopbal en Tjally een afstandsschot. Met 3-8 op het scorebord gingen we de pauze in.

Na een motiverende feedback liepen we de zaal weer in. De tegenpartij was de eerste die een doelpunt maakte in deze helft. Elise scoorde een kleine kans en daarna kwam er weer een doorloopbal van de tegenpartij. Hierna volgden twee doelpunten voor D.O.W. Silke maakte een doorloopbal en Tjally een kleine kans. De tegenstander scoorde nog één doorloopbal en de wedstrijd eindigde met een kleine kans van Sietske. Het werd 6-12.