nieuwe sponsor en shirt Wez handich/DOW 3

Enkele jaren geleden zijn korfbalvereniging Wêz Handich uit Rottevalle en korfbalvereniging DOW uit Eastermar, een samenwerkingsverband aangegaan. Dit heeft beide verenigingen veel opgeleverd. Er zijn inmiddels 7 seniorenteams en 2 juniorenteams waarin spelers van beide verenigingen op hun eigen niveau kunnen korfballen.

Sinds dit seizoen is er ook een geheel nieuw, uniek wedstrijdshirt ontworpen. Door de leden, voor de leden, waarin elementen van beide verengingen terugkomen. De selectie speelt al het gehele seizoen in dit nieuwe tenue, en sinds afgelopen zaterdag is ook het 3e team voorzien van een nieuw wedstrijdshirt. De sponsor van dit team is Eastermar Infra BV uit Eastermar.
Het ligt in de bedoeling om alle combinatieteams in deze nieuwe combishirts te laten spelen.

WH/DOW is zeer ingenomen met deze sponsor en hopen op een lange en vruchtbare samenwerking.

Tsjalling van Dijk(sponsor), Sido Boersma, Jacob Boersma, Vincent Nicolai,
Sipke van Dijk, Pier Jan Boersma, Giny van Dijk (met beppesizzer) (sponsor)
Hinke-sytske van Dijk, Bente Hoekstra, Lisa Numan, Grytsje Koopmans,
Corien van der Velde en Froukje Schotanus