Leuke wedstrijd met een hele aardige scheids!

Noordenveld B2 – DOW B1
In de aanval stonden Ibrich, Femke, Elise (H) en Damian. In de verdediging stonden Sietske, Silke (aanvoerder), Janiek (H) en Simon. Als wissel waren er Marrit en Tjally.
Het was een hele spannende wedstrijd. We waren ongeveer op het zelfde niveau als onze tegenstanders. De tegenpartij scoorde het eerste doelpunt.

Dus het was 1-0. Daarna maakte Ibrich een doorloopbal, toen was het 1-1. Daarna had de tegenpartij 3 doelpunten achterelkaar gemaakt. Het stond 4-1. Toen had Ibrich een afstandschot gemaakt. Dus het was 4-2. Daarna scoorden we weer, 4-3, het was een doorloop door Sietske. Daarna scoorde Noordenveld weer, 5-3. En toen had Ibrich weer een doorloopbal, 5-4. Daarna scoorde de tegenpartij weer 2 doelpunten en toen was het pauze. Dus Marrit en Tjally werden ook gewisseld.
Toen de wedstrijd weer begon maakte Sietske een kleine kans. Toen was het 7-5. En daarna scoorde Ibrich de 7-6. Daarna scoorde Noordenveld weer, 8-6. En daarna Sietske een doorloopbal, 8-7. De laatste 3 doelpunten werden gemaakt door Noordenveld. Dus ze hebben gewonnen met 11-7. Het was een spannende en leuke wedstrijd met een hele aardige scheids!

Silke.