ledenvergadering DOW ,wisseling van de wacht

beide aftredende bestuursleden krijgen bloemen uit handen van Hinke sytske

Tijdens de ledenvergadering van DOW jl. 18 april werd er afscheid genomen van twee bestuursleden.Na 8 jaar waren voorzitter Gooitzen Zuiderveld en secretaris Saakje Rinkema aftredend en niet herkiesbaar.Twee leden van het bestuur die hun paadje binnen het bestuur meer dan schoon hebben gehouden.Beiden werden geroemd om het vele werk dat zij voor DOW hebben gedaan en nog doen.Beide zijn naast hun werk als bestuurder ook erg actief op een ander vlak binnen DOW, Gooitzen nog als speler ,scheidsrechter ,scheidsrechter begeleider inval trainer /coach. Saakje als trainster, leidster bij de jongste jeugd en wat niet al meer zij. Samen met alle andere vrijwilligers zijn zij van onschatbare waarde voor de vereniging DOW .En  namens DOW nogmaals veel dank daarvoor. Als je afscheid van twee bestuursleden neemt is het zaak om deze plekken op te vullen.

beide nieuwe bestuursleden Christine Meijers en Jacb Broersma

En wij zijn dan ook erg blij dat dit gelukt is in de personen van Christine Meijers en Jacob Boersma.Twee namen binnen DOW die wel bekend zijn , en die hun sporen in de korfbal sport wel hebben verdiend  .Dow ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet.