LDODK – DOW B1

Op 21 januari reisden we af naar Gorredijk om ons te meten met de sportvrienden van LDODK.
Yfke en Jacob waren beide verhinderd, dus ging Pier Jan mee als coach. De wedstrijd begon zoals gewoonlijk met 0-0. Al vrij snel wist LDODK te scoren uit een vrije bal, 1-0. Het 2e goal volgde uit een afstandsschot, hartstikke jammer. Tjally wist het deels goed te maken met een fraaie uitstartbal. Het lukte haar om de gelijkmaker te maken met een doorloopbal, 2-2. Helaas lukte het LDODK om te scoren uit een kleine kans, 3-2. Ibrich beantwoordde dit door 3-3 te maken met een doorloopbal. Na de rust scoorde LDODK 3 keer met een afstandsschot (heren), 6-3. Met een doorloopbal van Ibrich werd het verschil weer kleiner, 6-4. De doelpuntenregen ging verder met een schot van LDODK, dat weer werd goedgemaakt door een afstandsschot van Sietske. Het was toen 7-5. Nog 1 keer parkeerde LDODK de bal in de korf met een inloopbal. Femke sloot de rij met een afstandsschot, eindstand 6-8. Conclusie: het was best genoeg, maar helaas verlies. Na de wedstrijd kregen we allemaal een high five van Pier Jan, zodat we toch met een goed gevoel weer naar huis konden gaan.