LDODK B4 – DOW B1

• Silke
  • Simon
  • Janiek (h)

De eerste helft ging niet goed. We stonden 4-0 achter.

Daarna hadden we pauze. Tjallie kwam er in voor Simon. We hadden goede bespreking en gingen met volle moed de wedstrijd weer in. Het ging al een stuk beter. Elise maakte een afstand schot dus het stond 4-1. Kort daarna scoorde Ibrich een kleine kans. Het stond 4-2. Toen moesten we wisselen van vak en fuctie en maakte Silke een ringloze afstandschot. Daarna maakte ldodk weer een goal. Het stond 5-3 en het werd heel spannend. Daarna maakte Femke een uitstart bal. Het stond 5-4.

De laatste minuut ging in en we kregen een strafworp. Omdat het 5-4 stond, moesten we wel scoren om gelijk te komen. Dus Ibrich maakte de stafworp en het werd 5-5!

Dit was het einde van de wedstrijd en we hadden niet verwacht dat we gelijk zouden spelen. Van 4-0 achter in de eerste helft na 5-5 gelijk in de tweede helft!

Gemaakt door Silke en Janiek