het derde …..Deel 2 Veld in het Nieuw

Zaterdag was het dan eindelijk zover!
De zwarte broekjes en rokjes mochten uit de kast getrokken of aangeschaft worden, want er stond een presentatie gepland en wel van de nieuwe shirts!
Nieuwe shirts die ons gegund worden door Infra BV. Eastermar, zij zijn bereid gevonden ons te voorzien van prachtige nieuwe shirts, Bedankt!

Het derde op statie portret zoals ze zaterdag de wedstrijd tegen de Walden aangingen

Nadat alle shirts en nummers waren verdeeld was er daarna tijd voor het officiële gedeelte, Infra BV. Eastermar werd in het zonnetje gezet, maar ook de ontwerper Sido Boersma. Sido Boersma heeft mee gedaan aan de ontwerp wedstrijd en door alle leden werd zijn ontwerp gekozen als de absolute nummer 1! Bedankt voor je ontwerp, ik denk (weet ik wel zeker) dat iedereen zeer tevreden is met het resultaat.
Toen iedereen zich had ontdaan van het trainingspak, volgde daar een fotomoment. Hierbij liet het weer ons een beetje in de steek, maar alsnog zijn er goede plaatjes geschoten die her en der al waren te zien op het internet.
Na het officiële moment was het dan eindelijk tijd voor het vervolg van de veld competitie.

De walden 4 stond op ons te wachten, de koploper in onze competitie.
De start was vals, we kwamen gelijk 0-2 achter, maar gelukkig werden de gelijkmakers al snel gescoord, we kwam zelfs 1 voor 4-3.
Hierna werd het wat moeizamer en waar bij hun veel raak was, gingen/wilden de ballen bij ons niet door de korf, waardoor we de pauze met een 7-13 achterstand in gingen.
De thee had ons wel goed gedaan en we gingen allemaal weer strijdvaardig de tweede helft in, we speelden dan wel tegen de koploper, maar wilden laten zien wie wij zijn en wat onze kwaliteiten zijn en dat is knokken tot het laatste eind en misschien zelfs daardoor de overwinning nog binnen te slepen.

Zo goed als we konden probeerden we dichterbij te komen, beide teams bleven echter scoren waardoor het moeilijk was naast of langszij te komen.
16-19 daar hield het helaas op, dichterbij konden we zaterdag niet komen, gestreden en doorgezet tot de laatste minuut is de wedstrijd in 16-21 geëindigd.

We hebben wel laten zien wat we kunnen en bied perspectief voor de volgende wedstrijden in de competitie, er staat ons namelijk nog een zware klus te wachten die we hoop ik denk ik namens ons allemaal gaan winnen!!