Drachten B3 – D.O.W. B1

Aanval:                                   Verdediging:

Femke                                     Tjally

Anna-joukje                            Sietske

Marrit (heer)                          Janiek (heer)

Elise (heer)                             Simon

Op zaterdag 11 februari speelden we een wedstrijd tegen Drachten B3. Het stond algauw 1-0 voor Drachten na een afstandsschot van heer. Daarna werd het 2-0 door een kleine kans van dame en 3-0 door een doorloopbal van heer. Maar Drachten stopte niet met scoren, want het werd al snel weer 4-0 door een doorloopbal van dame. Nadat er nog 3 doelpunten door Drachten gescoord waren gingen we de pauze in.

Toen de scheidsrechter gevloten had liepen we weer de zaal in. Drachten wist weer het gat van de korf te vinden en het werd 8-0. Daarna werd het 9-0 door een afstandsschot van dame en 10-0 door een kleine kans van heer. Ten slotte werden er nog 4 afstandsschoten gescoord en de wedstrijd eindigde met 14-0.

De kansen zaten er voor ons deze wedstrijd niet in. Er waren een paar mooie acties, maar helaas gingen die niet door de korf. We hebben verloren, maar we geven de moed niet op en gaan vol enthousiasme naar de volgende wedstrijd.

Marrit