Wêz Handich/DOW continueert samenwerking met trainersstaf

Ljibbe Kuipers en Sjouke Stoker blijven in het seizoen 2018-2019 aan het roer bij de combinatieteams uit Eastermar en Rottevalle. De besturen van beide verenigingen zijn verheugd dat beide trainers nog een jaar aan de clubs verbonden blijven.

Sjouke Stoker en Ljibbe Kuipers

Voor Kuipers, afkomstig uit Buitenpost, wordt het zijn derde seizoen bij de hoofdmacht van Wêz Handich/DOW. Na gesprekken met de selectie en het bestuur zijn de ambities richting volgend seizoen uitgesproken om te strijden voor de bovenste posities in de eerste klasse. De spelersgroep onderschrijft deze ambitie en wil deze onder leiding van de huidige trainers gaan realiseren. Sjouke Stoker zal als assistent trainer/coach verantwoordelijk blijven voor het tweede team en Kuipers zoveel mogelijk ondersteunen. Stoker is in eerder stadium als hoofdtrainer actief is geweest bij de club en van grote waarde in de begeleiding van de jonge spelersgroep.