Wêz Handich zet de beuk erin tegen ADOS.

11 november was de dag dat Wêz Handich/DOW in Hoorn aantreden mag. ADOS promoveerde vorig jaar vanuit de 2e klas naar de 1e klas en speelde net als Wêz Handich/DOW dit seizoen voor het eerst met de schotklok. Om 18:30 gaf R. Van Urk het startsignaal.

Wez handich/dow begon niet scherp aan de wedstrijd. Maar bleef de eerste helft goed bij, in een gelijk opgaande strijd. Deze fysieke wedstrijd ruste dan ook met een gelijke stand van 8-8.

Na de rust kwam Wez Handich/DOW goed uit de startblokken, hierdoor konWez Handich/DOW met 4 doelpunten verschil uitlopen. Uiteindelijk werd de wedstrijd nog erg spannend doordat in de laatste 5 minuten nog maar een verschil van 2 doelpunten op het scorebord stond.Wez Handich/DOW speelde de spannende wedstrijd goed uit & nam de 2 punten mee uit Hoorn door met 18-20 te winnen van ADOS 1. Na afloop zijn we toch nog even met de lampion naar de Mac Donalds geweest.

Volgende week hebben wij onze eerste thuis wedstrijd en spelen wij om 20:00 tegen Dos Kampen. Laat de tribune weer blauw kleuren!