Aankondiging Korfbaltoto

Gedurende het eerste veldseizoen van 2017/2018 is binnen DOW/Wêz Handich-gelederen de Korfbaltoto georganiseerd. Een korfbalvoorspelwedstrijd voor liefhebbers in Smallingerland en Tytsjerksteradiel!

De Korfbaltoto, waarvoor u zich op deze pagina kunt inschrijven, is een spel waar in deelnemers elke speelronde op tien wedstrijden een voorspelling kunnen uitbrengen.

Waarom zou ik meedoen?

Omdat de Korfbaltoto zorgt voor onderlinge competitie, beleving en verbinding binnen de vereniging(en), u uw korfbalvoorspelgaven op de proef kunt stellen met spannende, bekende en regionale topwedstrijden en u zo de titel ‘Totomaestro’ en daarmee eeuwige roem kunt winnen!

Spelregels
Per wedstrijd geven deelnemers twee dingen aan: wie er wint (of gelijkspel) en met hoeveel verschil. Als u denkt dat de thuisploeg wint, vult u een 1 in. Als u denkt dat de uitploeg wint, vult u een 2 in. En als u denkt dat het een gelijkspel wordt, vult u een 3 in. Als u denkt dat PKC met 35-28 van Fortuna wint, vult u dus 1 7 in. Dat ziet er als volgt uit:

Ploeg A Ploeg B Toto Verschil Joker?
PKC Fortuna 1 7
CSL De Waterpoort 3 – Ja

Elke speelronde kunt u een joker inzetten, dat levert het dubbele aantal punten op voor die wedstrijd. De puntentelling gaat als volgt:

Toto goed: 5 punten (bij correct voorspeld gelijkspel: 15 punten)
Verschil goed: 5 punten (dit geldt alleen bij correct voorspelde overwinning)

Seizoen 2
Het tweede seizoen bestaat uit zeven speelronden en daarna wordt de eindstand opgemaakt. U kunt zich tot 6 november inschrijven voor dit evenement, waar vorig seizoen al 23 voorspellers deelnamen. Verder geldt: eltsenien is wolkom!

U kunt per speelronde op de website (u wordt ook op de hoogte gesteld middels WhatsApp en/of mail) invoeren wat uw voorspellingen zijn. De voorspellingen dienen op vrijdag voor 23.59 uur bekend te zijn bij de organisatoren. De wedstrijden worden minstens vier dagen voor de deadline bekend te zijn bij de deelnemers. Dit wordt gecommuniceerd via de website en via de, in het inschrijvingsformulier aangegeven, kanalen.

De Korfbaltoto is een initiatief van Mark van der Wijk en Henk van der Wijk. Dit zijn de contactgegevens van de organisatoren en schroom niet om vragen te stellen!

Henk van der Wijk 06-30306178 email

Mark van der Wijk 06-13794385 email