DOW B1 – LDODK B4

Zaterdag 6 mei begonnen we de wedstrijd tegen LDODK een beetje voorzichtig. Het was een beetje wennen, dus de eerste 10 minuten kwam er niet veel actie, maar er was al een vrij hoog baltempo. Het duurde dan ook even voordat het eerste doelpunt viel, helaas voor de tegenpartij. Gelukkig knalde Femke er vlak daarna een prachtig afstandsschot in. Tjally benutte een strafworp en zo gingen we met 2-1 de rust in.

Jacob had ons op een paar dingetjes toegesproken, maar over het algemeen ging de wedstrijd best wel goed. We waren dan ook van plan om eerst de stand maar eens op 3-1 te brengen. Dat ging niet helemaal volgens plan. LDODK scoorde vlak na rust. Femke scoorde daarna gelukkig weer, en moest er daarna meteen uit, wat onder luid geklap gebeurde. Toen kregen we een strafworp tegen, waardoor de stand op 3-3 uitkwam. Daarna werden beide ploegen een beetje onrustig. Gelukkig scoorde Moniek toen van een kleine afstand. We probeerden de stand 4-3 te houden, maar helaas lukte ons dat niet. Door een kleine kans van de tegenpartij is de stand uiteindelijk 4-4 geworden.
Aanval:                                                            Verdediging:
Ibrich                                                              Silke (H)
Femke / Rens                                                Tjally
Elise (H)                                                         Janiek (H)
Marrit (H)                                                      Janne / Moniek