Korfbalwedstrijd Quick B1 – DOW B1

Op zaterdag 25 februari speelden wij (DOW B1) een wedstrijd tegen Quick B1. Deze wedstrijd had al eerder moeten plaatsvinden maar was uitgesteld vanwege het slechte weer.
De opstelling:
Aanval                                                          Verdediging
Elise (als heer)                                            Sietske
Marrit                                                           Janiek (als heer)
Femke                                                          Simon
Tjally (als heer)                                          Silke

Ook Rens uit de C1 deed met ons mee. Zij zat de eerste helft op wissel maar werd al snel vervangen door Simon vanwege een ram in zijn zij. In de tweede helft ging Sietske op wissel vanwege een bal tegen haar vinger. De scheidsrechter was van Quick.
De eerste helft: Het stond al snel 2-0 voor Quick, zij maakten 2 doorloopballen, maar door een mooi afstandsschot door Rens hadden wij al gauw een puntje erbij. Helaas scoorde Quick toen nog een doorloopbal.
De tweede helft: na de pauze werd er een doorloopbal gescoord door Quick. Maar toen kwam Tjally en scoorde een mooi afstandsschot, wat een stand gaf van 4-2. Er werden hierna nog 3 punten gescoord door Quick, we speelden niet heel sterk. Femke maakte er nog een mooi puntje bij en er werd daarna nog 1 keer gescoord door Quick.
De eindstand was; 8-3. Helaas hebben we dus verloren. We speelden niet optimaal en ook is Quick gewoon een beetje beter.

Sietske Bijlsma