Niet veur een mollebult umliggen gaon.

Zondag rond 11:30 iets later dan gepland. Gingen we richting Dwingeloo.
Gelukkig niet op de fiets want het stormde aardig.
We zijn de sporthal eerst voorbijgereden, met een reden want waren we daar ook eens geweest! 1 maal op bestemming hebben we ons maar omgekleed om een potje te korfballen tegen Koru 2 uut Uffelte.

In het begin van de wedstrijd ging het gelijk op 0-0.
Maar na een 10 min spelen hadden we wel door dat het niet vanzelf zou gaan.
Zij hadden vrij lange dames en heren met veel conditie. Wij natuurlijk veel routine en spelinzicht. Ik had er wel vertrouwen in dat het laatste zou gaan winnen.
Het is al een tijdje geleden dat ik een verslagje heb geschreven.
In de selectie 2 deden we het al een tijdje niet meer. Dus als ik goed gok is het voor het laats toen voor het eerst in het tweede kwam. Is ongeveer 6 jaar geleden. Dus het is even wat zoeken naar wat woorden. Dan kom je er ook nog achter dat ze geen rust meer zetten in het score boekje. Dus dan gok ik dat het 8-5 met rust was.

De rust heeft Sido ons duidelijk toegesproken. En waren idd wel een paar dingen die beter uitgevoerd konden worden. Maar persoonlijk denk ik vooral ook dat het ook heel erg te maken heeft met de goals die we niet scoorden.
Als je die ook maakt dan hadden we voorgestaan!

De tweede helft kregen we wat supporters uit Friesland op tribune, de volledige selectie van de Pein en aanhang .Zij moesten na onze wedstrijd hun wedstrijd proberen af te werken. Maar even verder met onze wedstrijd ik denk dat we die niet slecht gespeeld hebben. Maar waar we op blijven steken en waar we toch nog niet sterk genoeg in zijn. Is het terug komen van een iets ruimere achterstand.
We hebben het wel geprobeerd en we hebben ook mooie kansen gecreëerd.
Maar Koru 2 was deze dag te sterk voor ons 15-9 was de uiteindelijke uitslag.
Scores
Pieter 3