Kleine milieustraat

Bij het sportterrein staan sinds 2 jaar containers waarin de vetten,elektrische, apparatuur en kleding kunnen worden gebracht. Van de kleding container is nooit gebruik gemaakt, misschien een goed teken. Het vet werd soms met open flessen in de container gegooid wat natuurlijk niet de bedoeling want dat geeft veel rotzooi.
In de container met elektrische apparatuur werden tv’s, beeldschermen en zelfs een bureaustoel aangetroffen wat natuurlijk niet de bedoeling is.
De jeugd vond het nodig om met de spullen te spelen wat veel troep gaf om de container wat elke keer weer opgeruimd moest worden.
De stichting Burgerkamp heeft daarom besloten het contract op te zeggen, wat inhoud dat de containers deze worden verwijderd.

Namens

Stichting Burgerkamp