Alle stemmen zijn geteld ………………………………..

Iedereen heeft er lang op moeten wachten, maar eindelijk mogen we bekend maken welk shirt gewonnen heeft.
Alle stemmen zijn geteld en met trots mogen wij bekend maken welk shirt gewonnen heeft! Van de totaal 25 ingeleverde ontwerpen is er door de kledingcommissie een 3 tal ontwerpen gekozen waaruit gestemd kon worden. Ieder lid heeft zijn/haar stem uit kunnen brengen en dit is massaal gebeurd! Na een close finish is shirt nummer 2 shirt01uiteindelijk de winnaar geworden! Iedereen bedankt voor de ontwerpen en het stemmen!!

Dat beide verenigingen redelijk op dezelfde lijn zitten, blijkt wel uit de telling, het winnende shirt is door beide verenigingen als winnaar gekozen! Ook zijn de stemmen redelijk gelijkmatig verdeeld, niet dat de ene vereniging een voorkeur heeft voor dat ene shirt en de andere vereniging voorkeur voor de andere. Opvallend aan het nieuwe shirt is dat clubkleuren van beide verenigingen in elkaar overlopen. Deze techniek is binnen korfbalshirts nog niet eerder gebruikt, waardoor we kunnen zeggen dat we een zeer uniek tenue hebben!

shirt02Helaas is het nog niet bekend wanneer het complete tenue bekend gemaakt kan worden. Op dit moment zijn we nog met de sponsor(en) in overleg over de plaatsing van hun naam en logo. Ook zijn de broekjes, rokjes en sokken nog in ontwikkeling. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij u op de hoogte stellen. Dit zal niet erg lang meer duren, het zit al in de eindfase.

Met vriendelijke groet,

De Kledingcommissie