Vroege vogels

Zondag 13 december stond voor DOW/Wêz Handich 3 de wedstrijd tegen OWK 3 op de agenda. Keurig op tijd vertrokken we uit Rottevalle (wat nog nooit eerder is voorgekomen) resulteerde in een vroege aankomst in Leek waar de Rodenburghal nog gesloten was. Blijkbaar waren we te vroege vogels en konden onze snaveltjes nog niet gevuld worden met koffie en thee.
De overwinning van de vorige keer smaakte naar meer en dat was ook de instelling van voor deze wedstrijd. We begonnen ook gelijk goed met een doelpunt aan onze kant. Maar ook OWK wist de korf goed te vinden en zo ging de eerste helft steeds gelijk op, waardoor we de rust in gingen met een stand van 7-7.

eeeeeNa de rust was het OWK die als eerste de korf weer wist te raken. Maar gelukkig maakten we er vrij vlot weer 8-8 van. Na een tijdje gelijk op te gaan trok OWK bij een stand van 10-9 de wedstrijd naar zich toe door uit te lopen naar een stand van 12-9. Gelukkig na een tactische wissel wisten we de stand op het nippertje gelijk te trekken naar 12-12, waardoor we in ieder geval met 1 punt naar huis konden gaan.