Met gezonde moed……..

Vitesse 2-DOW/Wez Handich 3

appel

met gezonde moed…..

Afgelopen week stond de wedstrijd Vitesse 2-DOW/WezHandich 3 op het programma. Het 3e trad met gezonde moed aan in Beilen.

Vincent nam dit zo letterlijk dat hij met een appel in zijn mond stond in te schieten. In de aanval begonnen Vincent, Jouke, Lisa en Bente, in de verdediging Jacob, Sipke, Siska en Grytsje. Gerrie is helaas tijdelijk geblesseerd door een harde duw die ze vorige week tijdens de wedstrijd kreeg.

De opdracht was om snel te scoren en de tegenstanders te laten dat ze geen kans zouden maken tijdens deze wedstrijd. Het eerste doelpunt viel toch eerst aan de kant van Vitesse, maar gelukkig wist ook DOW/Wez Handich de korf te vinden. Tot 3-4 ging het redelijk gelijk op, maar daarna kwam Vitesse er niet meer aan te pas en gingen we de pauze in met een score van 3-8 op het scorebord.
De tweede helft was vrij rommelig aan onze kant. Kansen waren er genoeg maar de bal wou er niet makkelijk in. Vitesse wist hier goed gebruik van te maken, ze begonnen weer meer te scoren. De tweede helft ging qua scoren redelijk gelijk op, maar echt in gevaar zijn we nooit geweest. Vanaf de 10-15 lieten wij weer duidelijk zien dat we de betere ploeg waren en wisten weer een paar mooie doelpunten achter elkaar te scoren. De wedstrijd is uiteindelijk gewonnen met 12-20.
Yfke en Tjalling bedankt voor jullie support in het verre Beilen!
Aankomende zondag staat de wedstrijd tegen ZKC op het programma. Om 12:00 speelt het 3e in Eastermar. Wij hopen allemaal op jullie support bij onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen.