Nieuws van de TC

Aan het einde van het vorige seizoen was het al aangekondigd. Een verschuiving binnen de teams van DOW en WH. Dit om de junioren beter door te laten stromen naar de senioren, afvallers van selecties in prestatiegerichte teams te krijgen en integratie van de beide verenigingen verder door te voeren.
Na het selectiemoment van de trainers van 1 en 2 kon de TC aan het werk om ook bij team 3 t/m 6 de poppetjes op de juiste plaats te krijgen. We hopen dat we iedereen in een team geplaatst hebben dat past bij de ambities van de speler. We weten dat bij selecties teleurstelling en blijdschap heel dicht bij elkaar liggen. Mocht je na twee of drie speelrondes vinden dat je niet in het juiste team zit of graag in aanmerking wil komen voor een ander team, dan kun je dit melden bij de TC. Dan zal er voor de zaal nog een selectiemoment plaats vinden. Ook door blessures, zwangerschappen of stages kunnen er nog wijzigingen komen.
Voor selectie 1 en 2 melden bij Jacob van der Heide
Voor 3 t/m 6 leden DOW melden bij Tsjitske Zandstra
Voor 3 t/m 6 leden WH melden bij Anneke Bron
We wensen alle spelers veel korfbalplezier in het nieuwe seizoen.