A2 houd champagne nog week onder de kurk

Vandaag had Wez-Handich/Dow zich kunnen verzekeren van het kampioenschap .In de wedstrijd tegen tegen DWA/Argo A2 zou bij winst onze A2 kampioen zijn .In een wedstrijd waar beide ploegen moeizaam de kansen wisten te benutten was het toch de thuisploeg die bij rust met een voorsprong de kleedkamer op zocht .In de tweede helft waren het de gasten die langszij wisten te komen .Na een opleving van de thuisploeg was het 10 minuten voor het einde weer drie doelpunten in het voordeel van de onzen. Toch wisten zij dit niet vast te houden en moest de tegenstander uit de Noord Oostpolder weer naast zich dulden.Uiteindelijk wisten beide teams ieder 8 keer raak te schieten .De punten werden dus vandaag gedeeld .Volgende week tegen De Granaet A2 uit Dokkum alsnog de kans voor onze A2 om bij winst het kampioenschap naar zich toe te trekken.

vrije bal voor Wez Handich /Dow  in de wedstrijd egen DWA/Argo A2

vrijebal voor Wez Handich/Dow in de wedstrijd tegen DWA/Argo