DES B1 – DOW B1

DES B1-DOW B1

Zaterdag 28 april gingen we met 10 man richting Norg voor de wedstrijd.

De opstelling voor deze wedstrijd was:

• aanval         verdediging
  • Sander        Anne
  • Sybrecht(heer)  Durk/Froukje
  • Gretha         Riekje/Klaske
  • Femke            Iris

In de eerste tien minuten stonden we gelijk 2-0 achter door een inloopbal van de dame van Riekje en een afstandsschot van de heer van Durk. Durk werd gewisseld voor Froukje. de 2-1 werd gescoord door Riekje (inloopbal). 3-1 werd door de dame van Gretha gescoord met een afstandsschot. Sybrecht zorg voor de 3-2 en Femke voor de 3-3 beide met een inloopbal. Anne zorgde voor de voorsprong met een afstandschot. de dame van Sybrecht zorgde voor de 4-4. 5-4 kwam er direct weer achteraan. in de laatste paar minuten voor de pauze zorgde Sander voor de gelijke stand met een afstandsschot.

De tweede helft begon met een wissel, Klaske voor Riekje. in de eerste paar minuten stonden we gelijk 7-5 achter. De dame van Sybrecht maakte een overtreding die zorgde voor een strafworp die Sybrecht maakte. Sander maakte een inloopbal die zorgde voor de 7-7. Des kreeg een strafworp die de heer van Sybracht. scoorde. in de laatste minuten scoorde Anne de gelijkmaker. de wedstrijd eindigde met een stand van 8-8.

Bedankt Anne , Riekje, Sybrecht en Klaske voor het mee spelen van deze wedstrijd.